miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

2 tygodnie w KALIFORNII (LA i San Diego) w zdjęciach!

2 tygodnie w KALIFORNII (LA i San Diego) w zdjęciach!

Przepiękny widok z okna - jet lag budził mnie przed wschodem słońca, więc mogłam zrobić takie zdjęcia ;)

Kolejny słoneczy poranek

Spacer w pochmurny dzień i tak ekscytujący ;)









Wielka ciężarówka firmy kurierskiej typowo amerykańska

Palmy!


Przepiękna roślinność…


Dobrze, że jest instrukcja :P

(Nie)dobre jedzenie w Brisol Farms (odpowiednik polskiej Almy)



Zdjęcia specjalnie wykonane dla mojego Taty, które nie mógł uwierzyć, że niektórzy chodzą w UGGs'ach w lato ;)

Miejsca bezdomnych niemal na każdym kroku…


Cudna roślinność!

Podobno ogrodnik tutaj kosztuje tylko 30 dolarów miesięcznie - nie ma się co dziwić, że dużo osób ma przepiękne trawniki

Aaa!



Pierwsze zakupy w Ross!

Marzenie spełnione ;)

3rd Street

Psiaki w sklepach to normalka - super! :)



Cudny!

Polskie kubki w TJ Maxx - oczywiście kupiłam ;) Mam nadzieję, że zamówią więcej jak będą widzieli, że mają wzięcie hehe


Pierwsze Acai Bowl!

Ogromny sklep Converse na jednej z głównych ulic Santa Monica

Najlepsze śniadania!


Mój ulubiony sklep ;)

Wcale tak ciepło nie było…

Uuu groźnie ;)


Mniaaam

Znów…

i znów…

Pięknie…

Cudownie!

Jeszcze lepiej ;)

Ulubiony sklep ;)

Niesamowite drzewa…


Zakupy za $7

Ogromne zakupy za $30 w 99 cents store

Pięknie oświetlona ulica


Hokej ;)


Santa Monica Beach


Piękny zachód słońca

Pierwsza przejeżdża naziemnym metrem



Ten widok zapierał dech w piersiach!

To było niesamowite :)



Pracujemy ;)

Jemy ;)


Domki w Malibu


Targ mebli przy drodze


Relaks na plaży Zuma

San Diego
Pokój





Występy Polonii w parku Balboa


:D



Acai Bowl - uwielbiam!

Impreza Arbonne
Salsa!

Muszę mieć ten szklany bidon!

Ogromny wybór szklanych pojemników - szkoda, że w Polsce jeszcze tego nie ma i takie pojemniki trudno znaleźć ;)

To też muszę mieć ;)

Ogromny wybór moich ukochanych steamerów







SHARE:

10 komentarzy

  1. Cudowne zdjęcia i niesamowite widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, mam nadzieję, że usłyszymy więcej na YT. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. palmy na ulicach wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sie oglada miejsce, w ktorym sie mieszka, oczami innych :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, miłego dalszego pobytu. Ciekawa jestem jak tam się znalazlas, pozdrowienia z Polski :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjazd marzenie, naprawdę chciałabym tam być. A ty Julia wyglądasz pięknie, mam nadzieje że się świetnie bawisz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, mega Ci zazdroszczę że tam jesteś. Mam nadzieję że będzie jakiś filmik z Twojego pobytu w Stanach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Termos mam identycznfffy z tk maxx:)

    OdpowiedzUsuń

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig