miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

Farmer's Market w Los Angeles, czyli jak wygląda amerykański BAZAREK/WARZYWNIAK

Farmer's Market w Los Angeles, czyli jak wygląda amerykański BAZAREK/WARZYWNIAK



Stoisko z masłami orzechowymi - chyba wiadomo, że wegańskie, bo po co mieliby mleko dodawać :P

Suszone owoce

Świeże kwiaty


Cóż za piękne kolory!

Cudowności!

Super brzydkie, ale super dobre ;)


Mięcho ;)


Awokado!





Grzybki




Nawet atrakcje dla dzieciaków są :)


Jak wrażenia? Wolicie polskie bazarki? :)

Moje kanały YouTube: JULIA YouTubeJULtube i naZDROWIE
Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram i Twitter

SHARE:

7 komentarzy

  1. wow, ale super. jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam warzywa i bazarki ale po zdjęciach chętnie wybrałabym się do takiego w LA :) Tak kolorowo i jaki wybór

    OdpowiedzUsuń
  3. no takie warzywniaki to ja rozumiem, mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hasło z pierwszego zdjęcia po prostu mnie powaliło :) Ile tam grzybów sprzedają :O

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo podobają ceny, że jak kupisz 3 to płacisz 5 $ a nie 6$. U nas rzadko się zdarza na bazarkach taka promocja. Ale generalnie ten wygląda na bardzo wymarły w porównaniu do naszych :)

    OdpowiedzUsuń

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig