miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

beGlossy Czerwiec 2015 - HELLO SUNSHINE!

beGlossy Czerwiec 2015 - HELLO SUNSHINE!






NATURAL INSPIRATIONS KREM DO DEPILACJI Z MASŁEM SHEA DO SKÓRY NORMALNEJ I SUCHEJ
Kremów do depilacji już nie używam, bo preferuję golarki, więc ten kremik znajdzie nowego właściciela :)

GLOV QUICK TREAT
Kolejna w mojej kolekcji rękawica Glov - będzie na zapas ;)

ŁAGODZĄCA MASKA NA TWARZ PO OPALANIU
Koreańska maska do twarzy od Purederm - ich maska do złuszczania stóp jest rewelacyjna, wiec oby i ta do twarzy była równie dobra :)


ALL DAY LONG LASH MASCARA
Tuszu tej marki jeszcze nigdy nie miałam okazji przetestować, więc cieszę się, że w końcu będę miała okazję :)

20100 CRAYON LIPSTIC
Pierwszy raz spotykam się z tą marką i z ciekawości poczytałam opinie o tym produkcie - większość pozytywnych, więc jestem podekscytowana przetestowaniem tej kredki!

Β-HYPO CREAM SPF 30
Niestety zawiera silikony, więc nie dla mnie.

SZAMPON Z OLEJKIEM ARGANOWYM
Zawiera SLS, więc nie do codziennego mycia włosów, ale do głębszego oczyszczania raz na jakiś czas.


Moje kanały YouTube: JULIA YouTubeJULtube i naZDROWIE
Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram i Twitter


SHARE:

3 komentarze

  1. kilka produktów wydaje się fajnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co sądzisz o rękawicy Glov? Ja jestem nią zachwycona, mięciutka, w pięknym opakowaniu, zmywa wszystko a co najważniejsze to polski produkt!!! :)

    OdpowiedzUsuń

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig