miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

AKTUALIZACJA WŁOSOWA po łysieniu androgenowym/PCOS - włosy na sierpień 2015

AKTUALIZACJA WŁOSOWA po łysieniu androgenowym/PCOS - włosy na sierpień 2015

Wiem, że przede mną jeszcze długa droga by odzyskać moje bujne włosy (chcę znów taką objętość jak tutaj!), ale najważniejsze, że powstrzymałam wypadanie i aktualnie pobudzam cebulki do wzrostu odpowiednią dietą+suplementami (tutaj) i mezoterapią osoczem bogatopłytkowym.

Efekty jakie zauważyłam po zabiegach mezoterapii osoczem bogatopłytkowym:
- szybszy porost
- włosy rosną grubsze
- więcej "baby hair"

kliknij na zdjęcie, aby powiekszyć













Zabiegi mezoterapii osoczem bogatopłytkowym wykonałam w klinice beautyskin.com.pl.

Moje kanały YouTube: JULIA YouTubeJULtube i naZDROWIE
Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram i Twitter

SHARE:

3 komentarze

  1. napewno się uda życzę powodzenia i tak masz wspaniałe włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Leczenie łysienia to bardzo nierówna walka. Na szczęście medycyna poszła znacznie do przodu i teraz pacjencie mają do dyspozycji bardzo efektywne metody leczenia tego schorzenia. Można również skorzystać z niechirurgicznych metod uzupełniania ubytków, które również dają świetne rezultaty.

    OdpowiedzUsuń

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig