miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

JoyBox Sierpień 2015 - WAKACYJNE PUDEŁKO

JoyBox Sierpień 2015 - WAKACYJNE PUDEŁKO





Odżywka do włosów Kevin Murphy
Miałam pełnowymiarowe opakowanie i było ok, ale bez zachwytów ;) To ma urocze mini opakowanie, które na pewno będę recyklingować w podróży!



Lakier Mistero + pilnik
"Nowatorska nanotechnologia zawarta w lakierach zapewnia ultraszybki czas schnięcia oraz maksymalną trwałość do 5 dni bez odprysków i pęknięć. Lakiery nie pozostawiają smug, a intensywny pigment gwarantuje, iż jedna warstwa lakieru w pełni kryje naturalną płytkę paznokcia, a efekt połysku jest olśniewający."

Kolor wakacyjno - letni, ale obawiam się, że nie będzie współgrał z moim typem kolorystycznym.


IsaDora All Day Long Lash
Drogeryjnych podkładów unikam ze względu na słabe składy, które zapychają moją wrażliwą i trądzikową cerę - kolejny produkt wędruje do kogoś innego ;)


Szampon do włosów Kevin Murphy
Tak samo jak z odżywką ;) Był ok, ale lekko puszył włosy i zapach mi średnio odpowiadał.



Baza pod makijaż z SPF50
Zawiera silikony, więc niestety nie dla mnie.



Odpowiednik rajstop w spraju - aktualnie nie potrzebuję, więc zostawię na kolejne lato :)



Gillette Venus Snap
"To pierwsza kompaktowa maszynka do golenia dla kobiet, która dzięki swoim wymiarom z łatwością mieści się w damskiej torebce, torbie podróżnej, czy też torbie na siłownię. Ma 5 ostrzy i aktywowane pod wpływem wody paski nawilżające."


IsaDora All Day Long Lash
Tuszy do rzęs nigdy za mało ;)


The secret soap store
Naturalne mydło. Zazwyczaj używam ich jako odświeżaczy do szafy ;)



Moje kanały YouTube: JULIA YouTubeJULtube i naZDROWIE
Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram i Twitter


SHARE:

3 komentarze

  1. Pudełeczko wygląda tak egzotycznie! <3
    Ale fakt te śliczne i urocze buteleczki do włosów zawsze mają swoje zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej zachwyca to jak te wszystkie pudełeczka teraz wyglądają, bo same w sobie są piękne :) Poza tym to po opakowaniu i przez te zielone trocinki, na początku pomyślałam, że to jakieś pudełko odnośnie zdrowego odżywiania a ta mini odżywka to jakiś sok ;) Podoba mi się, że piszesz prawdę odnośnie produktów a nie wszystko zachwalasz jak robi to większość blogerek recenzujących właściwie cokolwiek a zwłaszcza takie pudełka.

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko wydaje się bardzo fajne, mam nadzieję, że uda mi się załapac na następną edycję :)

    OdpowiedzUsuń

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig