miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

Jak w 20 minut zregenerować zniszczone włosy?! Zabieg/Maska KERATYNOWA Awapuhi Wild Ginger KeraTriplex - moje odczucia, efekt, koszt

Jak w 20 minut zregenerować zniszczone włosy?! Zabieg/Maska KERATYNOWA Awapuhi Wild Ginger KeraTriplex - moje odczucia, efekt, koszt



Czym jest keratyna?
Keratyna jest głównym budulcem naszych włosów. Produkowana jest w mieszkach włosowych. Gdy nasze włosy są matowe, łamliwe i wypadające to może oznaczać, że brakuje im właśnie tego składnika.
Zabieg z użyciem keratyny ma za zadanie uzupełnić jej niedobory w naszych włosach, dzięki temu nabiorą zdrowego wyglądu oraz blasku.




Plusy:
  - włosy są niesamowicie wygładzoneh
   - mniej się płaczą
   - grzebień łatwiej przejeżdża po włosach, nie ma problemu z ich rozczesaniem
   - niesamowicie się błyszczą
 - łuski są domknięte
   - "suche koncówki" nie są już suche i włosy wyglądają jak dopiero po strzyżeniu
   - włosy stały się bardziej niskoporowate
   - mniej chłoną wilgoć
   - o wiele łatwiej je wyprostować
   - wydają się być wzmocnione




Jak wyglądał zabieg?
Fryzjer najpierw oczyścił moje włosy specjalnym szamponem, który łagodnie umył, oczyścił i nawilżył. Nie zawiera siarczanów, a więc nie podrażnia skóry głowy ani nie wysusza włosów.

Później frzyjer użył ampułkę skoncentrowanej proteiny keratynowej, która jest wchłaniana przez włosy, odbudowuje ich strukturę i uzupełnia uszkodzenia.

Następnie nałożeny został krem głęboko penetrujący strukturę włosów, który nabłyszczył i nawilżył.

Na koniec włosy zostały wysoszone i wyprostowane.

Były w dotyku zupełnei inne niż kiedykolwiek! Byłam w szoku - efekt jak z reklamy produktów do włosów - nie żartuję ;) Włosy były leiste i niesamowicie błyszczące.



Zabieg kosztuje 150 zł.




jak oceniam zabieg?
Jestem bardzo zadowolona! Minął już ponad miesiąc od zabiegu, a włosy nadal są w świetnej kondycji - oczywiście odpowiednio o nie dbam :) Czy zdecydowałabym się na zabieg kolejny raz? Zdecydowanie tak!




Moje kanały YouTube: JULIA YouTubeJULtube i naZDROWIE
Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram i Twitter

SHARE:

8 komentarzy

  1. Chciałabym spróbować takiego zabiegu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, pełne blasku włoski. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. czy taki zabieg prostuje włosy? czy nadal masz swoje loki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Występuje ten zabieg w wersji kręconych włosów? Po umyciu nadal masz swoje kręcone włosy - po prostu odbudowane i w lepszej kondycji ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ochotę na taki zabieg ale cena na moich włosach to drugie tyle niż u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Z racji tego, że z zawodu jestem fryzjerem-technikiem miałam wykonywany ten zabieg i włosy faktycznie były zupełnie inne niż PRZED ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy jakikolwiek zabieg uratowałby mi moje spalone włosy (rozjaśniacz..) w dodatku lecą jak jesienny deszcz....

    OdpowiedzUsuń

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig