miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

Różowe pudełeczko ShinyBox - Październik 2015

Różowe pudełeczko ShinyBox - Październik 2015





W październikowej edycji pudełeczka znalazło się:

mini szampon i odżywka L'OCCITANE - przyjemna rzecz do zabrania w podróż ze względu na małe gabaryty

SUMITA Kredka do oczu

CLARENA Caviar Push Up Cream - mini krem, który pomimo, że jest przeznaczony do pielęgnacji biustu to zamierzam zużyć jako ujędrniający krem do rąk ;)

DIADEM Róż do policzków - skład niestety nie dla mojej łatwo zapychającej się skóry twarzy

WIBO Tusz do rzęs Queen Size - moje przedłużane rzęsy nie wymagają tuszowania, więc tusz komuś podaruje :)

DELIA Roll - on pod oczy - nie używałam wcześniej tego typu produktów, więc zobaczymy czy się sprawdzi



Moje kanały YouTube: JULIA YouTubeJULtube i naZDROWIE
Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram i Twitter

SHARE:

3 komentarze

  1. Wydaje się bez szału ;/ miałam raz i już bym się nie skusiła.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko bez szału, ale było kilka produktów, które mnie zainteresowały. Miłego dnia ;*
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig